جازموريان در معرض سيلاب است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جازموريان در معرض سيلاب است
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 54
نویسنده : مولوی
حسن مرادي با اشاره به طغيان رودخانه هاي قلعه گنج به دامداران و ساکنان باتلاق جازموريان هشدار داد در اسرع وقت بستر خشکيده اين باتلاق را ترک کنند.

مرادي در گفت و گو با مهر در کرمان اظهارداشت: باتلاق بين المللي جازموريان در سال هاي اخير به دليل کم آبي و خشکسالي خشکيده است به همين دليل در برخي موارد مورد استفاده دامداران و کشاورزان قرار گرفته است.

وي با اشاره به طغيان رودخانه هاي منتهي به اين باتلاق افزود: دامداران و افرادي که در بستر اين باتلاق ساکن هستند بايد هر چه زودتر دامهاي خود را از اين منطقه دور کنند و خود نيز از بستر اين باتلاق فاصله بگيرند.

فرماندار قلعه گنج اضافه کرد: با توجه به جريان شديد آب در رودخانه ها به زودي بستر اين باتلاق مملو از آب خواهد شد.

مرادي با هشدار به مردم محلي خواستار فاصله گرفتن آنها از بستر رودخانه ها به خصوص رودخانه هليل رود و همچنين بستر باتلاق شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: